مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-05سياسي

پیروزی های ایران اسلامی در عصر معاصر مدیون فرهنگ عاشورا است 


رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی بی اخلاقی ها و نابسامانی ها گفت: وقتی از سیره و روش پیامبر (ص) و اهل بیت فاصله بگیریم با بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر با آن دست به گریبان هستیم مواجه می شویم.

- ایسنا/تهران رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی بی اخلاقی ها و نابسامانی ها گفت: وقتی از سیره و روش پیامبر (ص) و اهل بیت فاصله بگیریم با بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر با آن دست به گریبان هستیم مواجه می شویم.

حجت الاسلام سید رضا تقوی عصر امروز سه شنبه 13 مهر ماه در مراسم ویژه رحلت رسول الله(ص) که در مصلی صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین برگزار شده بود ؛ با ذکر این نکته که ما هر چه داریم از 15 خرداد و شهدای آن است بیان کرد: آیت الله محمودی امام جمعه شهرستان ورامین مردی عظیم و عالمی بزرگوار است که عمرش را در راه خدمت به مردم صرف کرده و وجود چنین علمایی قوت قلب مردم شهرهایی مانند ورامین است.

وی اظهار کرد: اربعین امام حسین (ع) یک جریان عاشورایی است و در طول تاریخ در تبیین خون مظلوم شهیدان کربلا نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: اربعین یک فصل از تاریخ عاشورا و کربلا است زیرا که پس از شهادت امام حسین (ع) و یارانش دشمن احساس پیروزی و غرور داشت به امید اینکه نام حسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی های ایران اسلامی در عصر معاصر مدیون فرهنگ عاشورا است 

پیروزی های ایران اسلامی در عصر معاصر مدیون فرهنگ عاشورا است